بروزرسانی محتوا در سایت (+تکینک های آپدیت کردن محتوا)

تولید محتوا موثر ترین روش برای جذب مخاطب از طریق گوگل است. اما همین که تولید محتوا به اتمام رسید نباید کار را رها کنید. گوگل به محتواهای جدید اهمیت بیشتری می دهد. بنابراین باید همیشه بروزرسانی محتوا در سایت را انجام دهید و هر از چند گاهی محتوای خود را بروزرسانی کنید. در این مقاله با تکنیک های بروز رسانی و آپدیت محتوا در سایت همراه شما هستیم.

اهمیت بروزرسانی تولید محتوا

بسیار از محتوا ها دارای تاریخ مصرف هستند. مانند محتوای اخبار و اتفاقات روزمره مانند بازی های فوتبال. بنابراین چنین محتواهایی باد با محتوای جدید بروزرسانی شوند تا در صدر نتایج باقی بمانند. در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، همه چیز در لحظه در حال تغییر است. بنابراین محتوا ها نیز باید همیشه در حال بروزسانی باشند. این مورد به گوگل نشان می دهد که چقدر برای وبسایت خود اهمیت قائل هستید و بنابراین اگر به آپدیت تولید محتوای هود اهمیت بدهید گوگل نیز به سایت شما اعتبار بیشتر می دهد.

همچنین ببینید:   چگونه درباره ما بنویسیم

پس معمولا بعد از دو ماه از انتشار مطلب سعی کنید حتی با یک پاراگراف آن را آپدیت کنید. به این شکل محتوای شما غنی تر می شود از نظر گوگل مرجع مناسب تری برای آن کلمه کلیدی به حساب می آید. البته برخی از محتوا ها باید هر روز آپدیت شوند مانند قیمت روز سکه و یا جدول بازی های فوتبال.

تکنیک های بروزرسانی محتوا در سایت

در این قسمت چندین تکنیک را بازگو می کنیم که با رعایت آن ها می توانید در کلمه کلیدی کانونی اصلی خود چندین پله بالا بیائید پس این موارد را ذخیره کنید تا همیشه از آن به عنوان چک لیست بروزرسانی محتوا استفاده کنید.

همچنین ببینید:   تبلیغ نویسی صفحه محصول

1. افزودن متن با محتوا

گوگل به محتواهای طولانی تر اهمیت بیشتری می دهد. اگر یک کلمه کلیدی متناسب با کسب و کار خود را در گوگل جستجو کنید، ده نتیجه اول گوگل دارای محتوایی بسیار بلند تر از محتواهای دیگر هستند. بنابراین یکی از راه های فوق العاده موثر در بروزرسانی محتوا در سایت استفاده از تکنیک افزودن متن است.

همچنین ببینید: سفارش تولید محتوا متنی

2. افزودن عکس و Alt تصاویر

عکس ها تاثیر زیادی در SEO دارند. هم می توانند مخاطب را برای مدت بیشتری در سایت نگه دارند و هم می توانند گوگل را برای کسب امتیاز سایت متقاعد کنند. برای بروزرسانی محتوا در سایت سعی کنید از مرتبط ترین کلید واژه ها در Alt تصاویر استفاده کنید. Alt در واقع تکه متنی ست که موضوعیت عکس را به گوگل نشان می دهد و زمانی که عکس برای کاربران load نشود، آن متن به جای عکس به نمایش در می آید.

همچنین ببینید:   سفارش تولید محتوا پزشکی

3. تقویت لینک سازی داخلی

یکی از راه های تقویت محتواهای قدیمی و بروزرسانی محتوا در سایت این است که لینک سازی داخلی سایت را سامان بخشید. 5 تا از مهم ترین محتواهای خود را پیدا کنید و از آن ها به سمت محتواهای قدیمی خود لینک جدید ایجاد کنید. البته این تکنیک زمانی ارزشمند است که دستی در محتوای قبلی نیز ببرید و کمی به آن محتوا و media اضافه کنید.

امتیاز شما post
سفارش آنلاین در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات پیشنهادی برای شما
علیرضا نادری
علیرضا نادری

داروساز، عاشق تولید محتوا و همیشه در حال آموختن و آموزش دادن هستم.

لینکدین من
اشتراک گذاری این مطلب
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email