تبلیغ نویسی صفحه محصول

انجام تبلیغ نویسی صفحه محصول که به صورت حرفه ای صورت پذیرد می‌تواند دنیای یک کسب و کار را تغییر دهد. میتواند مشتریان و هواداران زیادی را به یک محصول یا برند ببخشد. در نتیجه تبلیغ نویسی صحیح قدرت فروش بالاتر محصول را نیز دارد. بنابراین آموزش تبلیغ نویسی یکی از راه های آسان و سریع برای معرفی محصولات و در نتیجه کسب درآمد است.

آموزش تبلیغ نویسی در وب

شما هنگام تبلیغ نویسی برای یک کسب و کار و یا هر محصول دیگر باید به گونه‌ای از کلمات، جملات تاثیرگذار، فواید و نقاط قوت محصول استفاده کنید که تاثیر این تبلیغ بر مخاطب چندین برابر شود.

انجام دادن این کار در عین سادگی مشکل است. لذا قدرت بیان مطالب و تاثیر گذاری تنها راه تبلیغ نویسی  صفحه محصول نیست. مسیرها و راه های دیگری نیز برای آموزش کامل این موضوع وجود دارند که در ادامه این مطلب آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

حال مهارت تبلیغ نویسی که نوعی بازاریابی نیز محسوب می‌شود،  شکلی از کمک به کسب و کار‌ها است که با تغییر در شیوه تبلیغ درصد دیده شدن یک برند را افزایش می‌دهد.

بخش‌های زیادی وجود دارند که نیاز است تا تبلیغات روی آنها درج شود. شاید معمولی ترین مکان‌ها بنرها و استندها و… باشند. اما درواقع روی پوسترها، ایمیل ها و بسیاری از صفحات مجازی و غیرمجازی دیگر این کار امکان پذیر است.

همچنین ببینید:   آموزش مراحل نوشتن کتاب تا چاپ

همچنین ببینید: سفارش ارزان محتوا

مراحل انجام تبلیغ نویسی

مسئله‌ای که در طی آموزش تبلیغ نویسی صفحه محصول مطرح می‌شود این است که تبلیغ‌نویسان بهترین فواید و کاربرد‌ها و اهمیت محصول را بنویسند نه خصوصیات محصول.  البته که مشخصه‌های یک محصول نیز باید به مشتری نشان داده شود. اما آن‌ چیزی که اهمیت دارد، بولد کردن مزیت‌هایی است که یک محصول ارائه می‌دهد و این رک اصلی کار است.

پس در اولین مرحله سعی کنید نیاز مخاطب را بشناسید. در مرحله بعد سعی کنید خود را به‌جای خواننده متن قرار دهید و مشخص کنید که کدام قسمت متن تبلیغ جذابتر است و آن قسمت را واضح تر و بهتر بنویسید.

محصولاتی را که دیگر کسب و کارهای مشابه شما به فروش می‌گذارند را بررسی کنید، متن تبلیغ و روش ‌های تبلیغ انها را بررسی کنید و از این روش‌ها بهره بگیرید اما تقلید و کپی نکنید زیرا اینکار تاثیری بر فروش کسب و کار نخواهد داشت و تبلیغ تکراری خواهد بود.

تیتر‌ها و کلمات مهم و تاثیر گذار را بهتر بنویسید. زیرا خواننده متن توجه بیشتری به تیتر متن خواهد کرد. جملات مثبت و مفید را در متن تبلیغ خود به کار ببرید و حتما نحوه سودی که مشتری با خرید محصول بدست خواهد اورد را توضیح دهید. از دروغ برای جلب توجه مشتری استفاده نکنید. زیرا اینکار اصلا اخلاقی نیست و عواقب خوبی نیز برای کسب و کار مرجع نخواهد داشت و اعتماد مشتریان را از بین خواهند برد. همچنین متن‌ها را به صورت خلاصه و با بیان روان بنویسید.

همچنین ببینید:   سفارش تولید محتوا در کرمان

اهمیت تبلیغات در اینترنت

امروزه مدت زمانی که کاربران برای فضای وب و اینترنتی صرف می‌کنند بسیار بیشتر از گذشته است. مردم امروزی علاقه‌مند هستند تا محصولات خود را در فضای وب پیدا کنند و آن را خریداری کنند. لذا با وجود چنین تغییری از گذشته تا کنون اهمیت تبلیغات در اینترنت نیز بیشتر شده است.

از جمله مزایای تبلیغات در اینترنت این است که مخاطبان می‌توانند راحت‌تر خدمات و محصولات خود را بیابند و راحت‌تر به آنها دسترسی پیدا کنند. در این فضا هیچ محدودیتی برای نشان‌دادن تعداد محصول، نوع محصول و دیگر ویژگی‌ها وجود ندارد و این باعث جلب توجه مردم به این سرویس شده است.

مورد دیگر اینکه بوسیله تبلیغات اینترنتی شما قادر هستید تا یک هدف گذاری درست داشته باشید. شما حالا تعداد، رنج سنی و نوع مخاطب خود را می‌شناسید و می‌توانید صرفا روی مخاطبان اصلی تمرکز کنید و وقت و سرمایه خود را برای تبلیغ بی‌نتیجه هدر ندهید.

تبلیغ نویسی صفحه محصول در فضای وب به راحتی قابل ویرایش، تغییر و دسترسی است. آیا شما می‌توانید تبلیغاتی که روی بنر در یکی از خیابان‌های مهم شهر نصب شده را به راحتی ویرایش کنید؟ شما بوسیله این فضا می‌توانید هر روزه چندین تبلیغ درج کنید و از این طریق اطلاعات خوب و مطابق با خواسته مشتری را به او نشان دهید و نتایج چندین برابر بهتر دریافت کنید.

همچنین ببینید:   سفارش تولید محتوا در تهران

شغل تبلیغ نویسی

تبلیغ نویسی مگر شغل است؟! در جواب باید گفت بله. البته یکی از شغل‌هایی که اشنایان چندانی ندارد. تا کنون جملاتی که کمپانی‌های معروف دارند را شنیده‌اید؟ در تبلیغات تلویزیونی بارها این جملات و کلمات تکرار شده اند. اما نویسنده این جملات و تبلیغ‌ها کیست؟

یک تبلیغ نویس باید قدرت ایده و تصور ذهنی بالا،نوشتن کلمات تاثیر گذار، جملات کوتاه شعاری، متن پیام‌های کوتاه و  متن بنر‌ها و برندهای متفاوت را داشته باشد. یک تبلیغ نویس باید شناخت کافی از روش‌های فروش و بازار و نویسندگی داشته باشد و هدف را برای مشتری واضح کند. این حرفه از درآمد خوبی چه در ایران و چه در کشور‌های دیگر برخورد دار است زیرا بوسیله آن میزان فروش کسب و کار بسیار افزایش می‌یابد.

تبلیغ نویسی صفحه محصول یک حرفه است که در آن فرد تبلیغ نویس با قدرت نوشتار و مهارتی که در بازاریابی دارد، با ایجاد جملات جذاب و منحصر ‌بفرد مخاطب را قانع می‌کند تا به سمت محصول یا خدمات جذب شود. این حرفه میان فروشنده و مشتری ارتباط ایجاد می‌کند.

امتیاز شما post
سفارش آنلاین در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات پیشنهادی برای شما
علیرضا نادری
علیرضا نادری

داروساز، عاشق تولید محتوا و همیشه در حال آموختن و آموزش دادن هستم.

لینکدین من
اشتراک گذاری این مطلب
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email