مطلب

تحلیل رقبا در تولید محتوا چه فایده ای داره ؟

این قسمت بیشتر برای وبمستر ها و کسانی که سایت دارن کاربرد داره. پس اگه تولید کننده محتوا هستین نیاز نیست تحلیل رقبا انجام بدین. خب اولین کار برای راه اندازی یک استراتژی تولید محتوا اینه که موضوعات مهم رو پیدا کنیم تا راجع بهشون تولید محتوا انجام بدیم. برای این کار هم لازمه سری به سایت رقبا بزنیم تا بدونیم اونا چه محتوایی تولید میکنن. مهم ترین فایده این کار اینه که وقت و هزینه زیادی رو صرف موضوعات غیر مهم نکنیم. مستقیم بریم سراغ اصل مطلب. اون چیزی که مشتری یا مخاطب از ما میخواد رو تولید کنیم.

امتیاز مطلب
5/5
اشتراک گذاری این مطلب
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on email
این مطالب را هم ممکن است بپسندید
دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *