محتوای همیشه سبز چیست؟

برخی از محتواهای تولید شده برای همیشه در سطح وب ماندگار می شوند. چنین محتواهایی همیشه سبز هستند. مانند درخت کاج که در زمستان و تابستان سبز است. محتوای سبز همیشه ترافیک زیادی را به سمت سایت شما می آورد و طوری نیست که تعداد بازدید کنندگان آن رو به کاهش بگذارد. این مقاله سوال محتوای همیشه سبز چیست؟ پاسخ می دهیم و تکنیک هایی را ذکر می کنیم که به شما کمک تا محتواهایی تولید کنید که همیشه سبز باشند. پس با ما همراه باشید.

محتوای همیشه سبز چیست؟ به زبان ساده

همان طور که گفته شد محتوای سبز همیشه ترافیک ثابتی دارد. اگر بخواهیم این مطلب را به شکل واضح تری بیان کنیم باید بگوییم که فرض کنید یک محتوای سبز و غیر سبز داریم. هر دو محتوا را به طور همزمان منشتر می کنیم.

همچنین ببینید:   کاربرد اکسل در حسابداری

به دلیل جدید بودن محتوا فرض کنید روزانه 200 نفر از آن ها بازدید می کنند. بعد از گذشت مدت زمانی، بازدید محتوای غیر سبز رو به کاهش می گذارد اما محتوای سبز برای همیشه مخاطب خود را دارد. یعنی هر زمان که بازدید های آن را بررسی کنیم می بینیم که در نمودار، یک خط صاف وجود دارد که نشان دهنده عدم کاهش تعداد بازدیدکنندگان آن پست بوده است. چنین محتوایی محتوای همیشه سبز یا Evergreen Content نام دارد.

همچنین ببینید: سفارش تولید محتوای متنی

آیا همیشه محتوای سبز باید تولید کنیم؟

خیر، درست است که محتوای سبز مخاطب همیشگی برای شما می آورد اما محتواهای متناسب با وقایع روز و یا اصطلاحات ترندهای روزمره نیز یکی از راه های جذب مخاطب هستند. شما نباید هیچ راه جذب مخاطب را از دست بدهید. بنابراین وقتی را برای تولید محتوای مرتبط با اخبار و وقایع روز اختصاص دهید. تا اینجا به سوال محتوای همیشه سبز چیست؟ پاسخ دادیم که در ادامه به توضیح بیشتر آن خواهیم پرداخت.

همچنین ببینید:   سفارش تولید محتوا آرایشی

برای مثال می توانید به محتوای مناسبی تولید کنید. برای مثال به مناسبت روز پزشک به تولید محتوا در این باره بپردازید. این محتوا معمولا در هفته ای که روز پزشک در آن است ترند می شود و تعداد جستجو های آن بالا می رود اما در دیگر ایام سال به آن میزان مخاطب ندارد.

اثر گذاری محتوای همیشه سبز در سئو سایت چیست؟

تولید محتوای همیشه سبز میزان ورودی سایت شما را افزایش می دهد. بنابراین با افزایش ترافیک سایت، رتبه سایت شما نیز در موتور های جستجو مانند گوگل بهبود پیدا می کند.

تولید محتوای همیشه سبز شاید کمی زمان بر باشد اما ارزش آن را دارد که وقت بگذارید و چند محتوای همیشه سبز تولید کنید. این گونه محتوا ها سایت شما را زنده نگه می دارند و ترافیک روزانه به سمت شما می آورند. پس اگر پرسیده شود که محتوای همیشه سبز چیست؟ الان اطلاعات کافی در مورد آن را در اختیار دارید.

امتیاز شما post
سفارش آنلاین در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات پیشنهادی برای شما
علیرضا نادری
علیرضا نادری

داروساز، عاشق تولید محتوا و همیشه در حال آموختن و آموزش دادن هستم.

لینکدین من
اشتراک گذاری این مطلب
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on reddit
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email