هزینه ورود اطلاعات پرسشنامه (100%تضمینی) سفارش وارد کردن پرسشنامه به Spss

هزینه ورود اطلاعات پرسشنامه: چنانچه به دلایلی مانند کمبود وقت تمایلی به ورود اطلاعات پرسشنامه های خود به برنامه آماری ندارید ما آماده ایم تا اطلاعات پرسشنامه شما را با دقت بالا وارد برنامه های آماری نماییم. برای سفارش پروژه Spss و ورود اطلاعات پرسشنامه به نرم افزار تنها لازم است پرسشنامه های خود را برای ما ارسال نمایید.

براي اطلاع از هزینه ورود اطلاعات پرسشنامه به spss در شبكه هاي اجتماعي با ما در تماس باشيد.

وارد کردن اطلاعات پرسشنامه در اسرع وقت

در برخی از پژوهش ها و تحقیقات برای هزینه ورود اطلاعات پرسشنامه، پژوهشگر اقدام توزیع پرسشنامه در بین افراد زیادی  نموده است. به عنوان مثال یک دانشجوی مقطع دکترا اقدام به تحقیق بر روی 760 دانش آموز نموده است که به دانش آموز یک پرسشنامه با تعداد 300 سوال داده است و باید تمامی این پرسشنامه ها را که تعداد زیادی سوال دارد را وارد برنامه آماری کند. ورود اطلاعات انبوه به برنامه آماری بسیار زمان بر بوده و برای پژوهشگرانی که وقت کافی برای انجام پروژه های آماری دانشجویی ندارند امکان پذیر نیست.

ورود اطلاعات به spss با کیفیت بالا

تعيين نرخ حق الزحمه براي انجام تحليلهاي آماري موضوعي پيچيده است که براي شما که قصد دريافت خدمات قیمت انجام پروژه های spss را داريد دقت بسيار در جزئيات آن لازم است و توصيه مي شود نکات ذکر شده در اين صفحه را با صرف وقت مطالعه نماييد. هزینه ورود اطلاعات پرسشنامه

مطلب پیشنهادی:  انجام پروژه های دانشجویی زیست شناسی (100%تضمینی) سفارش پروژه زیست

زمان ورود اطلاعات پرسشنامه به اکسل یا spss

در موضوع هزینه ورود اطلاعات پرسشنامه به خاطر داشته باشيد که مهم تر از حق الزحمه، توانايي و تخصص  تحليلگر مي باشد که بتواند به خوبي گره از کار پايان نامه شما بگشايد و پس از دريافت تحليل بتوانيد تاييد استاد راهنما را اخذ نماييد. توجه داشته باشيد که تحليل ناقص، به هيچ عنوان به درد شما نمي خورد و تکميل آن توسط تحليلگر ديگر مستلزم انجام از ابتدا مي باشد. کار تحليلي به گونه اي نيست که يک نفر بتواند ادامه کار نفر ديگر را انجام دهد.

نرخ و تعرفه ورود اطلاعات پرسشنامه به SPSS

برآورد حق الزحمه خدمات تخصصي آماري (هزینه تحلیل پرسشنامه) بر اساس تعداد فرضيات تحقيق، حجم نمونه و تعداد سوالات پرسشنامه و همچنين تعداد آزمون آماري استفاده شده در تحليل و تعداد مدلها تعيين مي‌گردد.

تعرفه و قيمت و نرخ ورود اطلاعات به SPSS

انجام spss روانشناسی با بهترین کیفیت

توصيه ما به شما اين است که هنگام سفارش انجام پروژه spss به تحليلگران آماري به آنان اعلام نماييد که فايل اصلي نرم افزار آماري را نيز لازم است براي شما ارسال نمايند. زيرا متاسفانه عده اي عملا تحليل شما را با نرم افزار آماري انجام نمي دهند و فقط در فايل آماده اي که دارند خروجي ها را تغيير داده و براي شما مي فرستند. هزینه ورود اطلاعات پرسشنامه به حجم کار بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید با واتساپ سایت ما در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی:  تقويم محتوايي 1403 - تقويم توليد محتوا سال جديد (+مناسبت ها)

انجام تحلیل آماری با spss در ایران

یکی از راه های کاهش هزینه در انجام تحلیل آماری این است که خود محقق نسبت به ورود اطلاعات به نرم افزار اقدام نماید. چنانچه پس از انجام تحقیق قصد دارید خودتان پرسشنامه های جمع آوری شده را به نرم افزار SPSS یا Excel وارد نمایید، می توانید فایل پرسشنامه انجام اس پی اس اس تحقیق خود را برای ما ارسال نمایید تا ما فایل خام جهت ورود داده ها به نرم افزار و آموزش نحوه ورود داده ها را برای شما ارسال نماییم. هزینه ورود اطلاعات پرسشنامه در سایت ترجمه صد با کمترین مقدار امکان پذیر است.

کارشناس spss جهت ورود اطلاعات پرسشنامه

همچنين مدت زمان کار انجام پروژه های آماری دانشجویی در اين مرکز بسيار کم بوده و طي چند روز کاري تحليل آماري تحويل مي شود که اين نکته بسيار مهم نيز باعث صرفه جويي بسيار در وقت شما و عدم نياز به ثبت نام در ترم بعدي و پرداخت شهريه مي شود. (برخی تحلیلگران ممکن است هفته ها و ماهها شما را معطل کنند، زیرا تحلیل آماری کار اصلی آنان نیست) برای هزینه ورود اطلاعات پرسشنامه کافی ست در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (5 امتیاز)
سفارش آنلاین در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات پیشنهادی برای شما
علیرضا نادری
علیرضا نادری

داروساز، عاشق تولید محتوا و همیشه در حال آموختن و آموزش دادن هستم.

لینکدین من
اشتراک گذاری این مطلب