آموزش رایگان زیست کنکور

آموزش رایگان زیست کنکور یکی از خدماتی ست که توسط وبسایت ترجمه صد ارائه می شود. دانش آموزان تجربی و داوطلبین کنکور سراسری می توانند در این صفحه از جدید ترین و برترین آموزش زیست که به صورت رایگان ارائه می شود استفاده نمایند. اموزش زیست را می توانید از طریق جزوه زیست، فیلم های آموزشی زیست و یا حل تست زیست شناسی یاد بگیرید. کافی ست با ما همراه شوید و هر چند روز یکبار سری به این برگه بزنید تا جدید ترین تدریس های زیست شناسی کنکور را دریافت کنید.

استخراج مقاله

جزوات زیست شناسی کنکور (جزوات زیست کنکور)

جزوه های زیست کنکور به تعداد بسیار بالا در سطح اینترنت موجود می باشند. بنابراین انتخاب یک جزوه خوب کار دشواری به نظر می رسد. ما در این قسمت یکی از بهترین جزوه های زیست کنکور را برای شما آورده ایم تا به راحتی آن را دانلود کرده و مطالعه خود را شروع کنید.

تست زیست شناسی کنکور

یکی از بهترین منابع برای مطالعه درسی زیست شناسی، اتکا به تست های زیست شناسی کنکور می باشد. همان طور که می دانید مجموعه بزرگی از تست های کنکور را می توان جمع اوری کرد و نکات اموزشی و مهم آن را استخراج نمود. ما تمام این تست ها را برای شما به تفکیک سال تحصیلی برای شما گرد آوری کرده ایم که می توانید آن ها را از این قسمت دانلود کنید. البته فراموش نکنید که مطالعه تست های تالیفی زیست نیز می تواند مهارت های شما را در فهم این درس بیشتر کند.

مطلب پیشنهادی:  گزارشکار فارماسیوتیکس

فیلم های آموزش رایگان زیست کنکور

یکی از بهترین و موثر ترین راه های آموزش زیست کنکور، یادگیری از طریق فیلم های آموزشی ست. چند سالی ست ک موسسات مختلف، فیلم های آموزشی زیست کنکور را تهیه می کنند. دیدن این فیلم ها خالی از لطف نیست و در مواردی می تواند عملکرد شما را نیز بهتر کند.

 

امتیاز شما post
سفارش آنلاین در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات پیشنهادی برای شما
علیرضا نادری
علیرضا نادری

داروساز، عاشق تولید محتوا و همیشه در حال آموختن و آموزش دادن هستم.

لینکدین من
اشتراک گذاری این مطلب