آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان

آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان در سايت ترجمه صد:‌ در خدمت شما هستیم و تلاش می کنیم در چند دقیقه بهترین راه برای دستیابی به این هدف را توضیح دهیم. سعی کنید با دقت تا انتهای این مقاله مطالعه کنید. به کار گیری هر کدام از این موارد که در ادامه خواهند آمد می تواند به تنهایی در بهبود توانایی شما در مکالمه و گرامر کمک کند اما اگر تمام این موارد را با هم استفاده کنید یک نتیجه خارق العاده به دست می آید. پس فرصت را از دست ندهید و از همین امروز یادگیری زبان را آغاز کنید.

سطح زبان انگلیسی شما چقدر است؟

پیش از آغاز آموختن انگلیسی باید به این سوال پاسخ دهید. تا چه میزان با زبان انگلیسی آشناییت دارید؟ آیا کلاس زبان رفته اید؟ آیا فقط در دبیرستان و مدرسه زبان خوانده اید؟ نمرات زبان شما چطور بوده است؟ بعد از اینکه به این سوالات پاسخ دادید بهتر می توانید از نکاتی که در ادامه خواهند آمد استفاده کنید. آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان

آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان: هدف

هر کس هدف منحصر به فردی دارد. یکی می خواهد برای کنکور آماده شود. شخص دیگری می خواهد برای امتحان زبان دانشگاه آماده شود. همچنین برخی افراد برای مسافرت به کشورهای انگلیسی زبان نیاز به آموختن دارند. پس همین ابتدا هدف خود را تعیین کنید و صرفا و تنها برای آن اقدام کنید. هر کدام از این اهداف مسیر جداگانه دارند یعنی مسیری که برای آموختن طی می کنید برای کنکور یا مسافرت تفاوت دارد.

انجام پروپوزال

راه های آموختن زبان انگلیسی

طی تاریخ افراد زیادی روش های متعددی را برای این کار ابداع کرده اند که هر کدام مزیت هایی دارد و نمی توان هر یک از آن ها را به تنهایی انتخاب کرد بلکه باید مجموعه ای از راه های خوب را برگزید و به وسیله آن ها توانایی مکالمه یا گرامر خود را افزایش داد. راه هایی از قبیل کلاس آموزشی، دیدن فیلم، خواندن کتاب، مکالمه و… آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان

آیا کلاس های آموزش زبان مفید هستند؟

حتما در دوستان و اشنایان خود کسانی را می شناسید که سالها در کلاس های آموزشی زبان صرف کرده اند و چندین ترم زبان خواندند اما در نهایت آن طور که توقع داشتند نمی توانند انگلیسی صحبت کنند. خودِ این افراد هم از این موضوع دلِ خوشی ندارند. پس در کلاس های آموزش زبان موسسات مختلف در سراسر کشور چه اتفاقی می افتد که توانایی افراد را بهبود نمی دهند؟ حتما به این نتیجه می رسید که کلاس رفتن فایده ای ندارد و باید راه دیگری را برگزید. اما دست نگه دارید.

مطلب پیشنهادی:  شربت ایمیونس دندان را سیاه میکند؟ (حقايق و واقعيت ها!)

کلاس رفتن یکی از راه های خوب برای یادگیری زبان مخصوصا در سنین کودکی و سالهای دبستان و متوسطه اول است. با قرار گرفتن در محیطی که همه در تلاش برای یادگیری هستند قوه کنجکاوی فرد برای آموختن نیز بیشتر می شود و از دیگران انگیزه می گیرد.

درست است که برخی افراد با وجود طی کردن سالهای زیاد در کلاس زبان به هدف شان نرسیدند اما کم نیستند افرادی که از همین طریق یادگیری خود را بهبود دادند و در نهایت می توانند مانند بلبل انگلیسی حرف بزنند! آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان

روش های به کار گرفته شده توسط موسسات آموزش زبان با یکدیگر فرق می کند به همین جهت است که برخی آموزشگاه ها موفقیت بیشتری دارند و برخی دیگر کمتر. پس پیش از اقدام برای ثبت نام در کلاس زبان حتما در رابطه با روش های آن موسسه پرس و جو کنید و شخصا با مدیر موسسه صحبت کنید و از موثر بودن کلاس ها مطلع شوید. همچنین می توانید با دانش آموزان و دانشجویان قدیمی تر آن موسسه صحبت کنید تا تصمیم شما عاقلانه تر باشد.

رفتن به کلاس زبان هزینه دارد و باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه به آموزشگاه پرداخت کنید. مبالغ مختلفی بسته به کیفیت آموزشگاه زبان و امکانات آن وجود دارد. برای آگاهی از قیمت کلاس های زبان می توانید یک سرچ در گوگل انجام دهید.

روش های دیگر یادگیری زبان به صورت رایگان

مِتُد های دیگری برای آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان وجود دارد که بر خلاف کلاس رفتن هیچ هزینه ای برای شما ندارد. در ادامه برخی از این روش ها که مهم تر و موثر تر هستند را می توانید بخوانید.

مطلب پیشنهادی:  روش درس خواندن رتبه های تک رقمی کنکور

آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان: فیلم دیدن برای تقویت زبان

من علاقه زیادی به این روش دارم زیرا هم تفریح است و هم یادگیری. شما می توانید فیلم های مورد علاقه خودتان را با زبان اصلی دانلود کنید و از آن لذت ببرید. برای شروع می توانید فیلم هایی که قبلا دیده اید را دوباره و این بار با زیرنویس ببینید. برای دفعه بعدی زیرنویس را حذف کنید و سعی کنید جملاتی که به کار برده می شود را به خاطر بسپارید. گاهی لازم است فیلم را متوقف کنید و جمله را تکرار کنید. همه چی به سبک یادگیری شما بستگی دارد. هر زمان دلتان خواست فیلم را کمی به عقب برگردانید تا دیالوگ را دوباره بشنوید. چندین فیلم را به همین روش ببینید. مطمئنا پس از گذشت چند ماه تحولی در درک شما از انگلیسی به وجود می آید. آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان

آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان: دیدن سریال

به عنوان پیشنهاد برای شروع، دیدن سریال فرندز Friend توصیه می شود. سریال های خوبی وجود دارند که با داستان جالب شما را به دیدن ادامه آن جذب می کنند همین کار باعث یادگیری بهتر و بیشتر شما نیز خواهد شد. سریال های آشنایی با مادر How I met your mother و تئوری بیگ بنگ The Big Bang Theory نیز برای یادگیری زبان مفید هستند. این ها از بهترین سریال های انگلیسی زبان برای کسانی ست که می خواهند از این روش زبان خود را تقویت کنند.

خواندن کتاب به زبان اصلی

مطالعه یک کتاب یا مقاله به زبان انگلیسی می تواند اقدامی موثر برای بهتر شدن شما در ریدینگ reading انگلیسی باشد. کتاب مورد علاقه خود را انتخاب و آن را به زبان اصلی تهیه کنید. کافی ست نام آن را به انگلیسی در گوگل جستجو کرده و PDF اش را دانلود کنید.

چگونه کتاب انگلیسی را بخوانیم

هنگامی که کتاب یا مقاله می خوانید یک خودکار در کنار دست خود داشته باشید و کلمات جدید را یادداشت کنید و معنی آن را بنویسید. وقتی برای تمام کتاب این کار را کردید می توانید چند روز تا یک هفته صبر کنید و برای بار دوم بدون نگاه کردن به دیکشنری سعی کنید جملات را خوانده و درک نمائید. حتما در بار دوم سریع تر می خوانید و جملات را کاملا متوجه می شوید.

مطلب پیشنهادی:  عوارض قرص فولیک اسید 1 (سايد افكت های folic acid 1) - ترجمه صد

برای شروع یک کتاب ساده انتخاب کنید. از داستان های کوتاه برگزیده انگلیسی یکی را مطالعه کنید. کوتاه بودن داستان شما را برای تمام کردن آن پرانگیزه می کند اما کتاب قطوری انتخاب کنید ممکن است اواسط کار دلسرد شوید و یادگیری را کنار بگذارید. پس در انتخاب کتاب، جذابیت و کوتاه بودن آن را در نظر بگیرید. خواندن کتاب داستان یا کتاب غیرداستانی انگلیسی نیز از راه های آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان است.

عوامل موثر در یادگیری زبان | آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان (مرحله آخر)

اگر دقت کرده باشید همیشه روی این موضوع تاکید شده است که روشی را برگزینید که جذاب باشد و شما به آن علاقه داشته باشید. خواندن کتاب انگلیسی زیبا و دیدن فیلم زبان اصلی جذاب برای آموزش زبان الزامی ست. این شور و اشتیاق یادگیری شما را با انگیزه نگه می دارد.

انگلیسی و یادگیری آن جذاب است. آموختن هر زبان جدیدی راه های تازه ای در مغز شما ایجاد می کند و شما را باهوش تر می کند. بهتر می توانید تصمیم بگیرید و راه حل ها را پیدا کنید. آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان

حتما از راه های ذکر شده استفاده کنید و آن ها با همین روشی که ذکر شد به کار بگیرید. مطمئن باشید با گذشت کمتر از یک سال غوغایی در سطح انگلیسی شما رخ می دهد. دیگر آن آدم ناآشنا به انگلیسی نیستید و می توانید حتی مکالمه داشته باشید. اما فقط و فقط باید استمرار و تلاش را به یاد داشته باشید. روش های ذکر شده شما را به طور ناخودآگاه با پشتکار و مستمر در یادگیری قرار می دهند. حتی ممکن است چندین قسمت از یک سریال را پشت سر هم ببینید و بدون آن که بدانید یا بخواهید در حال یادگیری زبان نیز هستید. امیدواریم مقاله آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان برای شما مفیده بوده باشد و به شما در مسیر آموزش زبان englisi کمکی هر چند کوچک کرده باشد.

موفق و پیروز باشید.

5/5 - (11 امتیاز)
سفارش آنلاین در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات پیشنهادی برای شما
علیرضا نادری
علیرضا نادری

داروساز، عاشق تولید محتوا و همیشه در حال آموختن و آموزش دادن هستم.

لینکدین من
اشتراک گذاری این مطلب