ترجمه تخصصی داروسازی

ترجمه تخصصی داروسازی شامل ترجمه مقالات پزشکی و سایر متون در این زمینه همچون گزارشات و…، نه تنها نیازمند آگاهی و تجربه زیاد در زمینه اصطلاحات و اختصارات در آن زمینه است، بلکه این موارد باید بسیار دقیق و بدون ذره ای تغییر معنا ترجمه گردند، این مساله صبر و دقت بالایی را در کار ترجمه داروسازی می طلبد. در سایت ترجمه انجام ترجمه فوری داروسازی با کیفیت فوق العاده انجام می گیرد.

کیفیت ترجمه تخصصی داروسازی چگونه است؟

مترجمانِ گروه داروسازی ما، با ترجمه متون و مقالات اختصاصی این رشته و همچنین ترجمه تفسیر اطلاعات و نتایج پژوهش ها، بدون کمترین خطا و اشتباه، کاری تخصصی و حرفه ای برایِ شما به ارمغان می آورد. به همین جهت تمامی ترجمه های انجام گرفته توسط سایت ترجمه علوم پزشکی، دارای ضمانت کیفیت هستند و اگر ایراد فنی در هر یک از ترجمه ها وجود داشته باشد، هزینه آن کاملا بازگشت داده می شود.

دکتر داروساز به انگلیسی – داروساز به انگلیسی ترجمه

دکتر داروسازی شخصی که در دوره آموزشی دکتری عمومی داروسازی شرکت کرده و مدرک دکتری خود را دریافت نموده است. دکتر داروساز به انگلیسی، pharmacist نامیده می شود.

رشته داروسازی به انگلیسی

رشته داروسازی در زبان انگلیسی =  Pharmacy

مطلب پیشنهادی:  ترجمه تخصصی قارچ شناسی

Pharmacology

یکی از علوم مهم در رشته داروسازی، فارماکولوژی است. در این علم به بررسی خواص و اثرات دارو ها و همچنین عوارض و تداخلات آن ها پرداخته می شود.

حاضر شدن ترجمه چقدر زمان می برد؟

مدت زمان انجام ترجمه داروسازی به حجم متن و کیفیت ترجمه و متن مقاله شما بستگی دارد. به طور میانگین یک مقاله 5 صفحه ای در 3 ساعت به طور تخصصی ترجمه می شود.

هزینه ترجمه داروسازی چقدر است؟

برای تعیین دقیق هزینه ترجمه کافی ست در واتساپ به ما پیام بدهید. فایل ترجمه داروسازی خود را ارسال نمائید تا هزینه آن مشخص شود. در صورت تاییدِ شما فرایند ترجمه بلافاصه آغاز خواهد شد.

4.9/5 - (12 امتیاز)
سفارش آنلاین در واتساپ
مقالات پیشنهادی برای شما
علیرضا نادری
علیرضا نادری

داروساز، عاشق تولید محتوا و همیشه در حال آموختن و آموزش دادن هستم.

لینکدین من
اشتراک گذاری این مطلب