قیمت تایپ (بهار1403) هزینه و تعرفه سفارش تایپ فوری فارسی دانشجویی کتاب و مقاله

قيمت تایپ در سایت ترجمه را می توانید به صورت آنلاین ببینید، جهت سفارش تایپ کافی ست با با ما در تماس باشید.

سفارش تایپ با کیفیت فوق العاده (+پاسخگویی فوری): واتساپ و تلگرام 09210036503

جدول قیمت تایپ (بهار 1403)

 در این قسمت از خدمات سفارش تایپ فوری سایت ترجمه صد می توانید جدول قیمت تایپ را مشاهده بفرمایید.

نوع

قیمت

نحوه سفارش

تایپ ساده

7 تا 15 هزار تومان

جهت سفارش پیام بدهید.

تایپ نیمه حرفه ای

15 تا 20 هزار تومان

جهت سفارش پیام بدهید.

تایپ حرفه ای

20 تا 30 هزار تومان

جهت سفارش پیام بدهید.

لیست قیمت تایپ

لیست قیمت تایپ از دستنویس ترجمه صد شامل هزینه و تعرفه هر صفحه تایپ می باشد. لازم به ذکر است که قیمت تایپ اگر به صورت فوری آماده شود، 20 درصد بیشتر از مبالغ فوق می باشد.

هزینه تایپ جزوه دست نویس در سال 1402با توجه به سطح علمی کار و دقت لحاظ شده معین می گردد. جزوه های درسی توسط دانشجویان اغلب ضبط می شوند اما برای مطالعه آن ها نیاز است که تایپ جزوه صورت پذیرد. تایپیست های حرفه ای سایت ترجمه صد آماده ارائه خدمات تایپ جزوه دستنویس می باشند.

هزینه تایپ جزوه دست نویس

به طور کلی هزینه تایپ جزوه دست نویس صفحه ای 3 هزار تومان می باشد. البته این امکان وجود دارد تعرفه تایپ جزوه تغییر پیدا کند. به همین جهت برای اطلاع از قیمت تایپ جزوه کافی ست با واتساپ ما در ارتباط باشید.

لیست هزینه خدمات تایپ

خدمات تایپ در سایت ترجمه 100 توسط هزاران مترجم فعال انجام شده و سفارشات شما با کیفیت عالی و در مدت زمان مدنظر شما تقدیم حضورتان خواهد شد.

  • قیمت تایپ کتاب
  • قیمت تایپ جزوه
  • قیمت تایپ فایل صوتی یا ویس

قیمت هر صفحه تایپ فارسی سال 1401 و 1402

قیمت تایپ فارسی در سال 1400 و 1401 کمتر از امسال بود. این مساله هم به دلیل افزایش قیمت های معمول می باشد. با این حال در ما در ترجمه صد تلاش کرده ایم تا قیمت ها را پایین قرار دهیم تا همگان امکان دریافت خدمات تایپ جزوه را داشته باشند. قیمت هزی صفحه تایپ فارسی در سال 1402 حدود ده هزار تومان می باشد که بسته به نوع متن و جزئیات دیگر، هزینه تغییر خواهد کرد.

لیست هزینه تایپ فوری 1403

چنانچه نیاز به تایپ فوری جزوه دارید، می توانید با واتساپ ما در ارتباط باشید. کارشناس سایت شما را در این رابطه راهنمایی خواهد نمود. لازم به ذکر است که هزینه تایپ فوری جزوه بیشتر از حالت معمول می باشد. غالبا مبلغی به عنوان نرخ اتحادیه برای تایپ جزوه مطرح می شود. این قیمت با توجه به نوع متن دستنویس مشخص می گردد. برای مثال اگر جزوه دستنویس شما دارای فرمول باشد طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

تعرفه تایپ جزوه چطور محاسبه می شود؟

همان طور که گفته شد، برای تعیین تعرفه تایپ جزوه دستنویس باید به پشتیبان سایت مراجعه نمایید. اما در حالت کلی، هزینه با توجه به تعداد صفحات جزوه، وجود یا عدم وجود فرمول و شکل و جدول و مواردی از این قبیل صورت می پذیرد.

نحوه دریافت تعرفه تایپ جزوه دستویس

برای دریافت خدمات تایپ جزوه دستنویس و آگاهی از جدید ترین هزینه تایپ جزوه دست نویس می توانید به شماره 09210036503 در واتساپ پیام بدهید. ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهیم بود و سفارش شما را ثبت خواهیم کرد.

4.9/5 - (111 امتیاز)