مطلب

3 نکته در محصول نویسی برای فروشگاه های اینترنتی

تولید محتوا برای فروشگاه های اینترنتی یکی از اصلی ترین کاربرد های تولید محتواست. امروزه استفاده از محتوا برای بازازیابی جای تمام روش های بازاربابی سنتی رو گفته. اما این کار هم اصول خودش رو داره. اگه این اصول در نوشتن توضیحات محصول در فروشگاه اینترنتی به کار برده بشه می تونه تاثیر زیادی در جلب نظر مشتری داشته باشه.

  • اولین مورد اینه که صادق باشین: توضیحات واقعی در مورد محصول بدین. اینجوری اعتماد مخاطب هم به شما زیاد میشه و خرید های بعدی اون هم از شما خواهد بود.
  • اول مشکل رو مطرح کنین و سپس راه حل رو ارائه بدین: مشتری رو متوجه مشکلی که در حال حاضر وجود داره بکنین. بعد از این باید بگین که مخصول شما چه ویژگی هایی داره و چطور میتونه مشکل مخاطب رو حل کنه.
  • خلاصه بنویسین: با وجود این حجم از محتوا در سطح وب خوانندگان خوصله زیادی ندارن. پس سعی کنین خیلی خلاصه مطلب رو توضیح بدین.

 

امتیاز مطلب
5/5
اشتراک گذاری این مطلب
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on email
این مطالب را هم ممکن است بپسندید
دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *