قیمت تایپ اکسل (100%تضمینی) تعرفه و نرخ تایپ اکسل در سال 1403

قیمت تایپ اکسل: شما می توانید وارد نمودن دیتا های خود را در اکسل به ما بسپارید. اگر نیاز به سرعت، دقت و ارزانی دارید حتما با ما تماس بگیرید و این خدمات سفارش تایپ ما را تست بگیرید. هیچ محدودیتی در سرعت وارد کردن اطلاعات به اکسل وجود ندارد و شما می توانید مطالبی که باید وارد اکسل شود را برایمان ارسال نمایید یا حضورا بیاورید. و در صورتی که نیاز به انعقاد قرارداد می باشد با ما تماس بگیرید و با مسئول امور قیمت تایپ اکسل (قیمت تایپ هر صفحه اکسل) مکالمه داشته باشید.

نکات مهم در خصوص سفارشات تایپ در اکسل

هر صفحه استاندارد تایپ ، 250 کلمه در نظر گرفته می شود که حدود 18 خط با فونت 14 یا 20 خط با فونت 16 می باشد.

همانطور که می دانید. نرم افزار اکسل Excel برنامه ای که می توان داده ها و اطلاعات خام و اولیه را برای اهداف مشخص در آن وارد نمود. و کار با آن از دقت و حساسیت ظریفی برخوردار است. زیرا پر کردن جداول ریز برنامه اکسل مستلزم تمرکز و دقت خاصی می باشد. از همین جهت تایپیست در قیمت تایپ اکسل می بایست. توجه داشته باشد. که هر گونه سهل انگاری در وارد ساختن دیتا ها و اطلاعات اولیه در نتایج پایانی کار تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

مطلب پیشنهادی:  انجام پروژه های دانشجویی علوم تربیتی (100%تضمینی) سفارش پروژه علوم تربيتي

هزینه تایپ در اکسل (قیمت تایپ هر صفحه اکسل)

هزینه تایپ در اکسل به تعداد ستون ها و تعداد کلمات آن بستگی دارد که با تماس با ما قیمت تایپ اکسل حدودی برایتان مطرح می شود ولی برای اطلاع دقیق از قیمت پروژه خود حتما با کارشناسا صحبت کنید یا نمونه ای از کارتان را به صورت آنلاین سفارش ثبت نمایید تا برایتان به صورت رایگان قیمت گذاری شود.

هیچگونه خدمات حضوری در بخش تایپ ارائه نخواهد شد و تمامی سفارشات در بستر آنلاین و از طریق سایت و یا  پیام رسانهای واتس آپ و تلگرام  موسسه صورت میپذیرد.

قیمت تایپ در اکسل چقدر است؟

در صورت تعامل مستقیم با تایپیست از طریق تماس تلفنی، هزینه های قیمت تایپ هر صفحه اکسل دو برابر خواهند شد. قیمت تایپ اکسل را نیز می توانید به طور آنلاین جویا شوید.

دیتای شما زیاد است؟ وقت ندارید. دیتا را در اکسل وارد نمائید؟ دیتا و اطلاعات خود را با ساده ترین روش در اختیار ما قرار دهید. و با سرعت و دقت و با کمترین هزینه را در فرمت مد نظر خودتان در اختیار قرار خواهد گرفت. هر اطلاعاتی و دیتایی که را که میخواهید، در اکسل تایپ شود. به مجموعه بزرگ ترجمه صد واگذار نمایید. تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اکسل برایتان تایپ و در فرمت مورد تاییدتان به شما تحویل گردد. برای اینکه از هزینه تایپ در اکسل فوری و ارزان اطلاع کامل حاصل نمائید، میتوانید با ما تماس بگیرید.

5/5 - (6 امتیاز)
سفارش آنلاین در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات پیشنهادی برای شما
علیرضا نادری
علیرضا نادری

داروساز، عاشق تولید محتوا و همیشه در حال آموختن و آموزش دادن هستم.

لینکدین من
اشتراک گذاری این مطلب