سایت خلاصه نویسی آنلاین (معرفی برترین ها+هوش مصنوعی) 100%تضمینی

تصور کنید فقط چند ساعت یا چند روز وقت دارید تا گزارشی از کارتان به انگلیسی ارائه کنید یا یک مقاله انگلیسی را به طور خلاصه بازنویسی کنید اما نمی خواهید مرتکب سرقت ادبی شوید و دلتان می خواهد تمام آن نوشته حاصل کار خودتان باشد. خب، چه کار می کنید؟ سایت خلاصه نویسی آنلاین به شما کمک می کند.

سفارش خلاصه نویسی سریع (واتساپ و تلگرام)

خوشبختانه با استفاده از ابزارهای خلاصه نویسی انگلیسی به راحتی می توانید هر قسمت از متن یا کل محتوای مورد نظرتان را بدون کپی دقیق و مشابه عبارات و جملات، خلاصه نویسی کنید.

ما اینجا بهترین سایت ها و ابزارهای خلاصه نویسی متن انگلیسی را به شما معرفی می کنیم که مطمئنا موقع خلاصه کردن متون مختلف به کارتان می آیند.

بهترین سایت های خلاصه نویسی انگلیسی بدون سرقت ادبی

1- سایت Resoomer

سایت خلاصه نویسی آنلاین

Resoomer یکی از بهترین سایت های جمع بندی و خلاصه نویسی است که خیلی از اساتید، روزنامه نگاران، سردبیران، خوانندگان، مسئولین کتابخانه ها، موزه ها، موسسات و ناشران برای انجام کارهای مختلفی مثل تکالیف یا جمع آوری اسناد از آن استفاده می کنند.

این ابزار کاربردی سایت خلاصه نویسی آنلاین به شما امکان می دهد تا محتوای خودتان را بر اساس عوامل و فاکتورهای اصلی و موضوعات کلیدی متن فیلتر کنید تا به تفسیر و جمع بندی سریعتری از موضوع برسید. Resoomer ابزاری بسیار آسان و کارآمد است که به شما کمک می کند هر زمان که بخواهید متون مختلف خودتان را خلاصه یا تجزیه و تحلیل کنید. شما می توانید متن مورد نظرتان با کپی پیست کردن وارد این ابزار کنید و خلاصه آن را دریافت نمایید.

مطلب پیشنهادی:  سفارش خلاصه نویسی رشته داروسازی

این ابزار کار مطالعه کردن و خواندن متن را هم برای شما آسان می کند، چون با استفاده از آن می توانید بخش های بزرگ متون مختلف و مقالات تحقیقی را خلاصه کنید و سپس این خلاصه را بخوانید تا متوجه کلیت موضوع بشوید.

رابط کاربری این سایت ساده و کاربرپسند است و به شما امکان می دهد مشخص کنید متن نهایی چقدر کوتاه و خلاصه شود و سپس خیلی سریع این کار را برایتان انجام می دهد. علاوه بر این شما می توانید هر تغییری که اعمال می کنید را در صورت لزوم لغو کنید. سایت Resoomer از چندین زبان از جمله فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی پشتیبانی می کند و به جز اینها دارای ویژگی بازنویسی متن هم هست که به شما اجازه می دهد در صورت نیاز متن خلاصه شده خودتان را بازنویسی کنید.

با همه اینها باید این نکته را به خاطر داشته باشید که Resoomer فقط می تواند متون استدلالی را خلاصه کند و اگر متنی خارج از این زمینه به آن بدهید ممکن است خلاصه دریافتی تان خیلی دقیق و واضح نباشد.

Resoomer تحت قوانین حفاظت از داده های اروپا کار می کند و بنابراین می توانید مطمئن باشید که اطلاعات شما در این سایت ذخیره نمی شوند و محرمانه باقی می مانند. علاوه بر این، برای استفاده از این سایت نیازی به ثبت نام نیست و شما می توانید بعد از انجام روند خلاصه کردن، فایل مورد نظر را با فرمت های PDF و Doc دریافت کنید.

2- سایت Scholarcy – سایت خلاصه نویسی آنلاین با هوش مصنوعی

معرفی سایت های خلاصه نویسی آنلاین

Scholarcy نام یک سایت خلاصه کننده متون و مقالات است که ظرف چند ثانیه محتوای شما را می خواند و آن را به بخش های کوچک و قابل فهم تقسیم می کند تا دسترسی شما به کل سند آسانتر شود.

مطلب پیشنهادی:  خلاصه نویسی به روش هاروارد (روش 100% اصولی+تکنیک ها)

خیلی از دانشجویان، محققان و اساتید مختلف از سایت Scholarcy استفاده می کنند تا بتوانند خیلی سریع به نکات کلیدی هر گزارش یا مقاله ای که روی آن کار می کنند دست پیدا کنند و یا خلاصه های مفید و جمع و جوری از مقالات و متون مختلف داشته باشند تا در موقع نیاز به آنها رجوع کنند.

این سایت همچنین می تواند آمار و ارقام و ارجاعات کلیدی مهمی که در متن وجود دارد را به سرعت استخراج کند و به شما امکان می دهد تا یک فلش کارت خلاصه شده از متن یا مقاله خودتان با فرمت Word یا PDF داشته باشید.

سایت Scholarcy لینکهایی به سایت های ذکر شده در متن اصلی که دسترسی آزاد و باز دارند می دهد و این امکان را هم به شما می دهد که تنظیمات سایت را برای استخراج جداول، شکل‌ها و تصاویر پیکربندی کنید.

گذشته از همه اینها، سایت خلاصه نویسی آنلاین Scholarcy به شما کمک می کند تا استدلال ها و بحث های موجود در متن را دنبال کنید، به سرعت مطالب را بخوانید و در عرض چند دقیقه نکات اصلی آن را بفهمید.

Scholarcy یک افزونه با مخازن دسترسی آزاد برای مرورگرهای اج (Edge) و کروم (Chrome) هم دارد. علاوه بر این، کتابخانه Scholarcy که یک سرویس پولی با خرید اشتراک ماهیانه است، به شما امکان می دهد از طریق هر دستگاهی بین کارت های خلاصه مقاله یا متن جستجو کنید. این ابزار خلاصه سازی کاربردی به مواردی تحت عنوان ب مطالعه پیش زمینه ای (آثار مرتبط با متن و مقاله) هم اشاره می کند و ضمن خلاصه کردن متن ها و مقالات شما، جداول و شکل ها را هم از آنها استخراج می نماید. حتی می توانید هر جدولی که این ابزار در فایل Word یا PDF شما پیدا کرد را دانلود کنید و محاسبات خودتان را روی نتایج به دست آمده انجام بدهید.

مطلب پیشنهادی:  سفارش خلاصه نویسی رشته پرستاری

Scholarcy این قابلیت را هم دارد که سایت ها را برای پیدا کردن منابع موجود در مقاله شما جستجو کند. این سایت با استفاده از UnPaywall API، فایل های پی دی اف با دسترسی باز را از آرکایو (arXiv)، گوگل اسکولار (Google Scholar) و سایر منابع پیدا می کند.

3- سایت QuillBot – سایت خلاصه نویسی آنلاین مقاله

سایت خلاصه نویسی انگلیسی آنلاین

سایت خلاصه نویسی آنلاین QuillBot یکی دیگر از سایت های خلاصه سازی متن است که به شما امکان خلاصه کردن همه نوع محتوای متنی را می دهد. با استفاده از این سایت می توانید فقط با یک کلیک، اطلاعات مهم و نکات کلیدی متون خودتان را استخراج کنید.

این سایت برای انتخاب مهمترین بخش های یک متن طولانی از الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند تا شما خاطر جمع شوید که خلاصه دریافتی با متن اصلی مطابقت دارد و درست است.

با استفاده از این سایت می توانید محتوای مورد نظرتان را در قالب پاراگراف و یا به صورت نکات کلیدی خلاصه کنید. به این ترتیب خیلی راحت می توان یک مقاله بلند و طولانی را خلاصه کرد.

5/5 - (5 امتیاز)
سفارش آنلاین در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات پیشنهادی برای شما
Picture of علیرضا نادری
علیرضا نادری

داروساز، عاشق تولید محتوا و همیشه در حال آموختن و آموزش دادن هستم.

لینکدین من
اشتراک گذاری این مطلب