رستوران دارچین کیش، حقایق تلخ را اینجا بخوانید!

رستوران دارچین کیش، حقایق تلخ را اینجا بخوانید!

رستوران دارچین کیش نامی ست که شاید اگر به کیش سفر کرده باشید آن را شنیده باشید. شاید هم کسی این رستوران را به شما معرفی کرده باشد. این رستوران در جزیره زیبای کیش قرار دارد و برای وعده های ناهار و شام این محل باز می شود. در ادامه به بررسی دقیق این رستوران میپردازیم پس با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که این مطلب مبتنی بر تجربیات واقعی مشتریان این رستوران به نگارش در آمده است.

برخورد پرسنل هر رستورانی مهم است!

شخصا همیشه آرامش و احترام را در اولویت اول قرار میدهم. چندی پیش برای مسافرت به جزیره زیبای کیش رفته بودیم. بعد از سالها سفر به کیش میخواستم تجربه بسیار خوبی را رقم بزنیم به همین جهت تصمیم گرفتیم تا از رستوران هایی که نامشان آشناست شام تهیه کنیم. بهرحال گذر ما به رستوران دارچین کیش افتاد. اما چشمتان روز بد نبیند! در بدو ورود شخصی دم در ایستاده بود و با چهره ای خشن با مهمانان برخورد میکرد.

قیمت های رستوران دارچین کیش

تمامی قیمت های رستوران دارچین چند برابر قیمت منصفانه است. این را هم به برخورد زشت کارمنان آنجا اضافه کنید. به هیچ عنوان نمی توانید یک غذای خوب و با کیفیت و با قیمت مناسب میل کنید. اگر می خواهید غذایی با کیفیت معمولی صرف کنید باید چند برابر مقدار استاندارد هزینه کنید. همیشه برای من سوال است که آیا قیمت غذاهای این رستوران توسط چه نهاد و سازمانی تعیین و تایید می شود؟ آِیا احتمال دارد که قیمت هایشان (من در آوردی) و (الا بختکی) باشد؟؟!

مطلب پیشنهادی:  نماهنگ بابارضا

خیلی از رستوران های مطرح در سطح کشور، به طور مثال رستوران پسران کریم مشهد، رستوران حسین شیشلیکی شاندیز و… کیفیت بالا در کنار قیمت بالا دارند. اما همگان میدانند که قیمت بسیاربالا و کیفیت پایین تنها در رستوران های بیخود و «اسم در کرده» وجود دارد.

وضعیت محیطی رستوران دارچین کیش

این روزها، نام رستوران پراوازه دارچین کیش را همه آن هایی که میخواهند به کیش سفر کنند یا کرده اند، شنیده اند. این آوازه و معروفیت شاید یه دلیل محیطی ست که در این رستوران شاهد آن هستیم. برای هیچ کس جالب نیست که وارد رستورانی شود که به جای حضور خانواده های اصیل و متشخص، با افراد مجرد، دختران و پسران و میزهای مختلط و وضعیتی اسف بار که اصلا مناسب خانواده ها نیست،رو به رو شود. بنابراین به مسولین مربوطه پیشنهاد میکنیم تا نظارت بیشتری بر محیط های رستورانی به ویژه رستوران مذکور داشته باشند. خانواده های متعددی هر ساله و هر ماهه به کیش مسافرت میکنند و برخورد با این گونه محیط ها در خور و شایسته ایرانی ها نیست.

باشد که این مطلب اثری ولو مختصر در جلوگیری از این وضعیت اسف بار داشته باشد.

ممنون از نگاه زیباتون

امتیاز شما post
سفارش آنلاین در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات پیشنهادی برای شما
Picture of علیرضا نادری
علیرضا نادری

داروساز، عاشق تولید محتوا و همیشه در حال آموختن و آموزش دادن هستم.

لینکدین من
اشتراک گذاری این مطلب